13 Mayıs 2007 Pazar

Okumak istiyorum

Ağlamak istiyorum hıçkırasıya,
Göz pınarlarımın dolmasını istiyorum doyasıya,
Saçlarım kurdeleli dursun istiyorum,
Bakışlarım bir kartal kadar keskin,
Bir kaplan kadar kararlı olsun istiyorum,

Güzel önlüğüm olsun istiyorum,
Ayaklarımda temiz çoraplar, boyalı ayakkabılar,
Sırtımda okul çantam olsun istiyorum,
İçinde kalemlerim ve kitaplarım olsun,
Yüreğim sevinçle dolsun istiyorum,

Bahçede oynayacak arkadaşlarım,
Sınıfta ders verecek öğretmenlerim,
Karatahtası ve üzerinde renkli tebeşirlerim,
Duvarda asılı haritalar ve bir köşede kitaplığım,
Her ders başı çalıp bizi sevince boğan zilimiz olsun istiyorum,

Neler oluyor bana böyle anne
Delirdim mi ben yoksa söyle,
Yine hayaller mi görüyorum,
Kahrımdan mum gibi eriyorum,
Ben artık okumak istiyorum.

Yazan. Metin AKSAÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder