2 Aralık 2008 Salı

Şehit ve asker,

Ellerim tetikte
Gözlerim ufukta,
Kulağım komutta,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler.

Bugünler için varım,
Evde kaldı eşim ve çocuklarım,
Burası benim sonsuz vatanım,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler,


Dedem şehit, babam gazi,
Ecdadımızın oldu hepsi fani,
Bu vatan kaldı hepimize baki,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler,

Düşman saf tutmuş sınırlarda,
Hazır durur, bekler kapılarda,
Gözü vardır onun bu topraklarda,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler,

Dalgalan ey şanlı bayrağım,
Arkanda hep ben varım,
Senin için ölüme de hazırım,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler,

Kuş uçmaz benden habersiz,
Bu toprağın altında yatan kefensiz,
Sanmasınlar ki bu vatan sahipsiz,

Ben buyum sınırdaki asker,
Ölümüne kadar ülkesini bekler,



Yazan.Metin Aksaç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder