6 Mart 2008 Perşembe

Böyle bir dünyada yaşamak istemiyorum........!

Ben, Dünyaya böyle gelmedim.




Benim dünyam bambaşka hayallerle dolu idi.
Asırlardır bu yapıldı. Milyonlarca insan geleceğini bu günlere taşımak için hayatını verdi. Pek çoğu bunda başarısız oldu. Çok kanlar aktı. Çok canlar yandı. Halâ büyük bir hızla akmaya devam ediyor. Bitecek gibi de görünmüyor. Milyonlarca çocuk, doğar doğmaz hastalıktan, açlıktan, yokluktan, bitmek bilmeyen savaşlardan, tabii afetlerden ve daha sayacağımımz pek çok nedenlerden dolayı dünyayı tanımadan böylece aramızdan ayrıldı. Bir çoğu da bugünlere çok büyük zorluklarla gelmeyi başardı. Buna da başardı denilir mi bilemem. Kimler için ? Şimdi herşey dıştan çok güzel görünüyor. Anlatılamayacak kadar güzel ama, bir fark var,içimiz çürümeye başladı bundan kimsenin haberi yok. Çürümeye yüz tutmuş bir elma gibi. Geleceğimizi emanet edeceğimiz evlatlarımız ve onun çocukları kimbilir neler düşünüyordur derseniz, ben sizlere söyleyeyim. Onların da böyle düşündüklerinden eminim. Böyle bir dünyayada yaşamak istemiyorlardır. Taaaa ki, aklımız başınıza gelinceye kadar.......!
Bakalım dünya buna müsade edecekmi?

1 yorum: