3 Mayıs 2008 Cumartesi

Hayat arkadaşımı kaybettim(2)

Hayat arkadaşım benim, biricik sevgilim,(1)

Güzelliğin değildi seni yüreğime çektiren,
En büyük meziyetin dürüstlüğündü beni etkileyen,
Evlenmek istedim seninle tereddüt etmeden,
Şu kısacık ömrümü istemedim sensiz geçirmeden.

24 Nisan 2008 Perşembe sabahı saat 05,20 de eşimi kaybettim. 4 yıldır mücadele ettiği hastalığa yenik düştüğü için uzun bir süre sizlere olamadım.

Hayat arkadaşımı kaybettim,(2)

24 Nisan Perşembe sabahı,
Bütün gece yalvarışlarını,
Kurtulmak için çırpınışlarını,
Unutamam o haykırışlarını,
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Bu hastalık seni perişan etti,
Yıllarca evinde hapsetti,
Yüreğimizden çaldı gitti,
Neredesin sen ey nur yüzlüm


Kalbim sızlıyor, içim yanıyor,
Sabahtan akşama gün bitmiyor.
Sensiz bu günler geçmiyor,
Neredesin sen ey nur yüzlüm.

Hani çayırlarda koşacaktık,
Hani her yeri dolaşacaktık,
Hani birlikte olacaktık,
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Tabiat ana seni bekliyordu,
Çiçekler de seni istiyordu,
Hayallerimiz dopdoluydu,
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Beni bırakıp gittin,
Çığlıklarını yüreğime hapsettin,
Kendini şimdiden özlettin,
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Cennetin bahçelerin birindesin,
Beklide çiçeklerin içindesin,
Tabiatın en güzelindesin,
Gül kokuları ile birlikte misin?
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Hayat arkadaşım benim, biricik sevgilim,
Sensiz hayat bom boş, yaşlı dolu gözlerim,
Sen rahat uyu kabrinde, ben evimi beklerim,
Hayat arkadaşımı kaybettim,
Neredesin sen ey nur yüzlüm

Bir oyun oynadın ki bana,
Unutmak mümkün mü, bağlıyken sana,
Beklide yakındır geleceğim yanına,
Soracağım yanı başında yatan babama,
Neredesin sen ey nur yüzlüm,

Yazan. Metin AKSAC

2 yorum:

  1. Merhaba Metin, blogunu duzenli olarak takip eden biriyim, paylastigin bazi yazilarini kaynak gostererek kendi blogumda paylastim...simdi bu yaziyi gorunce bir tuhaf oldum...Allah rahmet eylesin,mekani cennet olsun...mevla sana da sabir versin, tekrar basin sagolsun, merhumun ruhu sad olsun,

    Allah a emanet ol,

    kal saglicakla

    Beytullah

    YanıtlaSil
  2. Metin Abi merhaba,
    çok üzüldüm, yeni öğrendim ben de,
    şiirlerinizi okuyunca çok duygulandım, hatta daha da fazlası...
    Başınız sağolsun,
    Alev Hanıma Allahdan rahmet diliyorum, nur içinde yatsın. Kendisi de zaten nur gibi bir insandı. mekanı cennet olsun.
    Dt.Ali DİLSİZ

    YanıtlaSil